Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové strategie
Schwarz, Petra ; Schüller, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením návrhu marketingové strategie společnosti GN s.r.o. se zaměřením na marketingový mix. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a návrhovou. V teoretické části se budu věnovat vymezení základních principů tvorby marketingové strategie, sestavení marketingového mixu se zaměřením na produktovou cenovou, distribuční a komunikační politiku a analýzu marketingového prostředí. Části analytickou pak bude provedení analýzy současného stavu společnosti. Návrhovou částí pak samotný návrh marketingové strategie se zaměřením na marketingový mix.
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Novák, Martin ; Schüller, David (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
V této bakalářské práci se autor zabývá návrhem na zdokonalení marketingového mixu podniku KMS s.r.o. Práce se skládá ze tří částí. První část je věnována teoretickým poznatkům z oblasti marketingu. V praktické části dochází k aplikaci teoretických poznatků, za pomocí kterých je analyzován současný stav společnosti. V poslední části jsou zobrazeny autorovi doporučení a návrhy na zdokonalení marketingového mixu společnosti.
Marketingový plán společensko-zábavního podniku specializovaného na francouzskou gastronomii a kulturu
ZELENÁ, Adriana
Bakalářská práce se zabývá tvorbou marketingového plánu nově vznikajícího společensko-zábavního podniku specializovaného na francouzskou gastronomii a kulturu, jenž vstoupí na trh v Humpolci. Toto téma jsem zvolila zejména proto, že bych ráda pozvedla kulturu kaváren. Dalšími důvody jsou zájem o gastronomii a marketing. Kvalifikační práce se skládá ze dvou hlavních částí. Teoretická část je vytvořena z rešerše porovnávající postoj různých autorů. Další kapitolou je metodika, v níž jsou definovány cíle práce a výzkumné otázky. Dále jsem přiblížila metody používané během marketingového výzkumu. Těmi byly focus group a vlastní pozorování. Praktická část se zabývá interpretací dat získaných během marketingového výzkumu, popisem lokality, analýzou potenciálních zákazníků a konkurence. Následuje návrh marketingového plánu nové kavárny. V samotném závěru bude odpovězeno na výzkumné otázky a taktéž shrnu celou práci.
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Novák, Martin ; Schüller, David (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
V této bakalářské práci se autor zabývá návrhem na zdokonalení marketingového mixu podniku KMS s.r.o. Práce se skládá ze tří částí. První část je věnována teoretickým poznatkům z oblasti marketingu. V praktické části dochází k aplikaci teoretických poznatků, za pomocí kterých je analyzován současný stav společnosti. V poslední části jsou zobrazeny autorovi doporučení a návrhy na zdokonalení marketingového mixu společnosti.
Návrh marketingové strategie
Schwarz, Petra ; Schüller, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením návrhu marketingové strategie společnosti GN s.r.o. se zaměřením na marketingový mix. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a návrhovou. V teoretické části se budu věnovat vymezení základních principů tvorby marketingové strategie, sestavení marketingového mixu se zaměřením na produktovou cenovou, distribuční a komunikační politiku a analýzu marketingového prostředí. Části analytickou pak bude provedení analýzy současného stavu společnosti. Návrhovou částí pak samotný návrh marketingové strategie se zaměřením na marketingový mix.
Tvorba a řízení marketingových distribučních cest
MRKÁČKOVÁ, Bohdana
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu a řízení marketingových distribučních cest v podmínkách konkrétního podniku. Základním pojmem pro tuto diplomovou práci je marketing, od kterého se dále odvíjí další důležité pojmy. Cílem práce je zhodnotit současnou tvorbu a řízení marketingových distribučních cest ve vybraném podniku. Na základě analýzy navrhnout vhodná opatření na zlepšení. Pro tyto účely byla vybrána výrobní společnost, která se specializuje na výrobu dveří a zárubní.
Maloobchodní společnosti v České republice a jejich logistika
Nováková, Zuzana ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Jirsák, Petr (oponent)
Tato práce se zabývá současnou situací na maloobchodním trhu v České republice. Rozebírá nejdůležitější trendy v mezinárodní distribuční politice, které významným způsobem ovlivňují situaci na českém maloobchodním trhu. V další části je popsán vývoj nejúspěšnějších maloobchodních řetězců v posledních letech. Nakonec formou tří případových studií čtenáři umožňuji nahlédnout do praxe. Vysvětluji, jak fungují v současnosti distribuční řetězce, jaké jsou logistické strategie, jak fungují distribuční centra a jaká je obchodní strategie jednoho z nejvýznamnějších řetězců v České republice.
Distribuce vybraných francouzských výrobků na českém trhu
CHLUPOVÁ, Tereza
Bakalářská práce má za cíl zhodnocení distribuce vybraných francouzských výrobků na českém trhu a odkrytí možnosti zvýšení jejich prodejnosti. Práce je tvořena teoretickou a praktickou částí. Teoretická část se zabývá vysvětlením základních pojmů z oblasti marketingu důležitých pro objasnění problematiky této práce. Zaměřuje se na charakteristiky trhů a rozdělení na trhy organizací a trhy konečného spotřebitele. Vysvětluje význam hodnoty pro konečného zákazníka a přibližuje spotřebitelské chování organizací a nákupní chování konečného spotřebitele. V této části je stručné představena analýza trhu a postup při získávání dat a informací. Práce se podrobněji věnuje distribuci, která představuje pro každou firmu složitý a náročný proces při doručování produktu ke konečnému spotřebiteli. Praktická část je založena na analýze prodejní činnosti firmy Anglo česká s.r.o. Zabývá se charakteristikou a vývojem francouzské firmy s názvem Prodifa, která je zaměřená na výrobu a prodej rozprašovačů parfémů a jejich náplní distributorským firmám. Popisuje vývoj a charakterizuje českou distributorskou společnost Anglo česká s.r.o., která je odběratelem výrobků francouzské firmy. Práce se věnuje historii spolupráce těchto dvou společností a současným způsobům prodeje francouzských výrobků na českém trhu a snaží se odkrýt nové možnosti zvýšení jejich prodejnosti.
Hyundai Motor Manufacturing Czech a evropský trh
Vítková, Barbora ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Vaněk, Petr (oponent)
Cílem diplomové práce bylo popsat a zdůvodnit vstup firmy Hyundai Motor Company na evropský trh, popsat a přiblížit fungování prodejních a obchodních sítí firmy Hyundai Motor Manufacturing Czech a také ověřit úspěšnost marketingové strategie HMMC na evropských (českých) zákaznicích. Firma Hyundai Motor Company postavila výrobní závod v Nošovicích zejména z důvodu stále se zvyšující poptávky po autech Hyundai. O realizaci stavby Nošovického závodu se rozhodlo v roce 2005 a na konci roku 2008 byl zahájen výrobní proces. Firma HMMC se nepodílí na tvorbě distribuční politiky firmy Hyundai Motor Company, ale je její nedílnou součástí. Distribuční politika vzniká v mateřské společnosti v Soulu a postupně je delegována na regionální kanceláře, distributory a dealery. V neposlední řadě úspěšnost marketingové strategie firmy HMMC byla ověřována prostřednictvím dotazníkového šetření mezi dealery vozů Hyundai v Moravskoslezském kraji. Bylo zjištěno, že čeští zákazníci více nakupují vozy Hyundai, protože marketingová strategie podporuje českost ve svých reklamách. Ovšem už nebylo zjištěno, zda zákazníci reagují pozitivně nebo negativně na prvky české státnosti v reklamách firmy Hyundai.
Komparace strategie firmy OEZ s.r.o. před a po začlenění do skupiny Siemens
Faltusová, Ludmila ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Vlčková, Magdalena (oponent)
Předložená bakalářská práce se zabývá porovnáním podnikové strategie společnosti OEZ před a po převzetí koncernem Siemens. V práci propojuji teoretické poznatky s praxí v podniku. Po důkladném představení obou společností se zabývám samotnou akvizicí a motivy k ní vedoucími. V další části jsou popsány a porovnány jednotlivé politiky marketingového mixu před a po převzetí. V poslední kapitole jsou zpracovány SWOT analýzy a pomocí jejich komparace zhodnocuji dopad akvizice na strategii podniku. Cílem mé práce je popsat, porovnat a zhodnotit situaci, ve které se podnik nacházel před akvizicí a ve které se nachází nyní. Hlavním přínosem je tedy zhodnocení akvizice s ohledem na popsané oblasti a také celkové zhodnocení pomocí SWOT analýz.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.